Hinna med

Det är så mycket som snurrar runt oss, så mycket som ska göras och hinnas med. För att vi tycker att vi förverkliga oss själva mitt i detta så bestämde vi oss för att starta igång ett eget företag, en webbshop. I januari ska vi öppna portarna till www.womenssportswear.se och det är en del att göra med allt det...
För det första har vi ingen som helst erfarenhet från branschen sedan innan, eller från att driva en webbshop, eller vilken annan shop som helst för den delen. Men vi är i alla fall glada och positiva, och det borde ju räknas lite grand tycker jag.
Vi fortsätter alltså våra vanliga kneg, Lille S skolas just nu in på förskolan och store S är redan där sedan länge. I November börjar jag smyga igång jobbet igen, vara tränare i rugbyn och starta företaget alltså. V jobbar på för fullt, med en något diffus arbetssituation, tränar på och kan kanske få igång rugbyn igen efter skador och barnen.
Det är väl livet som rullar på antar jag... Lika bra att skita så länge hängslena håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0